Semester och fritid

Nej min plan var att jag skule vila och bada den här sommaren,men så är nu inte fallet jag får väl vila nästa år,i alla fall så är jag på en magisk resa genom Sverige,just nu hemma i mitt kök,men ska strax åka till Ullared Dansbandsfestival!!!
Just dansbandsfestival har jag skyhöga förväntningar på vad gäller starka berättelser,dansbandsfestivalen i Malugn var egentligen mitt mål,men hinner inte det pga att jag i år igen ska åka till kiviks marknad!!!
Och just det jag arbetar och reser i den här husvagnen,midsommarhelgen spenderade jag i Åhus på ett absolut Vodka midsommar event som jag endast kan säga var känslomässigt utvecklande.
Kanske kommer kunna formulera med ord i framtiden vad det var jag var med om.
Men det var eoligt och spännande,jag har tyvär inget körkort eller det har jag väl skrivit om att jag krockade med ett träd senast när jag övningskörde,så jag måste förlita mig på andra.
Men jag har en mycket härlig chaufför,som också är en sträng kbt assistent.
Jag ska verkligen försöka uppdatera här mer med bilder för detta är ju min stora dröm som jag nu uppfyller och dokumenterar föroklart framtida syfte.
Men är någon i Ullared i helgen så säg gärna hej till mig!

Kommentera här: