Nu behöver jag ingen...

Har precis varit ute i min trädgård,jag tänker att den är min i alla fall,på vägen hem tänkte jag att jag behöver inga andra människor än mig själv,mitt bästa sällskap!
Det var väl rörande ändå.
Eftersom jag börjat fotografera igen så gjorde jag igår ett bildreportage ifrån min kväll som spådam,jag får posta det imorgon,och det handlar om den oglamorösa sidan av verksamhet,som att man ska spå i en städskrubb...
Det jag grämer mig mest över är att jag inte tog kort på brandmännen som kom hem till mig tidigare på dagen igår,det hade ju blivit den bästa bilden någonsin.
Men det var inte det jag tänkte på just då utan det var något helt annat.
Kanske berättar mer om denna händelse också,nu ska jag sova och drömma.
Godnatt.
1 Ingrid Ribelli:

skriven

Som sagt, fan vad bra!

2 Gelato:

skriven

Baby Arquette.

Kommentera här: