Den mörka baksidan...

När jag inte spelar in podcast avsnitt med Håkan eller ritar orakelkort så arbetar jag ju som oprofessionell event spådam.
Personalfest,bröllop,möhippor och svensexor,40 års fest och Aloe Vera party,min policy när jag började arbeta med det här projektet var att inte säga nej till något så att jag så fort som möjligt skulle ha gjort mina 10 000 timmar...
Eller 17 års övning eller hur det nu är för att man ska bli en kvalificeradäkta spådam.
Hur som helst det här är företaget Äkta Spåmans mörka baksida-placerad i en städskrubb!
#Truthtelling som man säger.
De här toalettborstarna  tillexempel skulle aldrig Karl Lagerfeld sätta sig bredvid,jag vill minnas att jag läst en gång en lista med saker han aldrig skulle förknippas med,så jag krävde att de genast skulle tas bort!
Det är oftast Ylva min touchstone i livet och fotograf och kär vän som tar kort på mig,vilket när jag skriver det här kanske kan verka narcisistiskt.
Men å andra sidan det är inget jag skäms för.
Här ber jag i och för sig Ylva att ta ett kort på mig som jag ska använda på instagram med min telefon.
Lite sämre kvalite som ni kan se.
Jag älskar alla mina uppdrag vill jag understryka,även de i städskrubbar,det här är det roligaste arbete som finns!

Kommentera här: