Sämsta djuret.

Förlitar mig helt på horoskop nu,vanliga horoskop och kinesiska horoskop,naturligtvis helt förkastligt men hela mitt liv är så svajjigt så det här känns som det enda rimliga.
Plus trovärdigt,enligt mitt kinesiska horoskop så kommer ju 2017 bli ett fantastiskt arbetsmässigt år,dock inte ekonomiskt men inte heller helt dåligt. 
Jag vet inte hur bitarna kommer falla på plats då jag ägnar dagarna åt att limma pärlor på dockor,men å andra sidan är det ju bara början på året.
Oavsett så är jag helt osäker på hur jag ska ta mig samman och känna motivation som kulturentrepenör igen någonsin.
Ylva gav mig Expressens års horoskop,jag är ju Oxe då,och även det året verkade ljust,så enklast är kanske att bara koppla av,limma lite till och lita på stjärnorna.
Viktigast av allt så är jag inte född i ett otursamt djur=empiriska fakta

Kommentera här: