young ouija

Häromnatten drömde jag mitt nästa projekt,Young Ouija,kommunicera tillsammans med ditt barn och andevärlden,eller bara kommunicera med ditt barn.
Jag antar att det planerats i mitt undermedvetna i samband med att jag umgåtts mycket med en gravid kvinna,i drömmen så hade jag även Memory Tarot och Den svarta katten.
Brio se upp alltså.
Vad mer kan jag berätta,jag har varit i Stockholm får ju alltid ångest bara jag sätter min fot på Centralstationen där,men det var ändå en intensiv och fin upplevelse med många intressanta människomöten.
Jag var ju också och talade om min bok Den första kvinnan med en kvinna som arbetar på mitt förlag som heter Samira,i en bokaffär.
Och att tala i bokaffär kan ju vara en lite en handelsresandes död,nu var det ju ett samtal och jag älskar att tala om den här boken,så det var även detta en behaglig upplevelse.
Sedan kunde jag inte sova i hotellets overkligt sköna säng för jag var tvungen att grubbla över negativa saker inuti mig själv,tråkigt när det blir så och man inte kan njuta...
Men det är en helt annan historia,nu måste jag gå och posta ett brev!
 
http://listverse.com/2015/08/05/10-terrible-crimes-connected-to-ouija-boards/