kokar kaniner inombords!

det är ju inte klokt jag lägger upp två bilder på en och samma dag,förstår inte ens själv varför,överlevnadsinstinkt eller motsatsen till självbevarelsedrift kanske.
Jag är så otroligt arg,varje dag så känner jag per sekund hur mitt ansikte håller på att förstenas i en jävligt sur mig,att jag tittar på allt och alla med en äcklad min.
Jag kan inte ens gå in på detaljer om hur sur och ful jag är just nu.
Nu ska jag alldeles strax spela in ett nytt poddavsnitt jobbade i kanske 35 minuter på att få till det här ansiktet,milt leende kallar jag den.
Min plan är iallafall att resa härifrån så fort som möjligt,jag sa det till min granne igår när vi åkte hissen,hon med hunden som bor på våning 5 att jag reser snart.
Vet inte egentligen om det är ekonomiskt eller arbetsmässigt möjligt men jag vet att när man säger det händer det.
Mest av allt vill jag bli stoppad,att någon springer efter mig in på flygplanet och säger NEEEJ åk inte,åk aldrig mer någonstans!!!
Vem vet jag kanske lägger uppen till bild ikväll och berättar om hur jag bränt alla broar avbokat rmantiska sparesor till Bali,obs ej min resa,och hur jag kokar av kaniner inombords...
 

Kommentera här: