Kom ihåg viktigt!

Något har hänt,jag har upphört att vara mig själv,och jag är bara  oron i min kropp.
Mitt huvud följer inte med,hjärnan är på flykt,kroppen är kvar i lägenheten,i sängen som jag inte orkar gå upp ur längre,fast det stämmer inte.
Jag var ute igår,jag arbetade och jag gick på den här "avkopplande" akupunkturen,fick ett tips om att man kan lyssna på en tråkig podd för att varva ned om man inte känner sig avkopplad.
Avkoppling är mitt nya intresse i livet,men känner det inte någonstans,inuti kroppen eller utanför.
Nu ska jag göra något som jag inte minns men det var något viktigt,jag har antecknat det,har börjat skriva in saker i en almanacka,men inser att jag kanske ska fylla ut med detaljer,så det inte bara står Kom ihåg Viktigt!
För jag kommer inte ihåg någonting.
 
 
 

Kommentera här: