Gör det själv!

Det finns ju inget som skapar mer stämning hemtrevnad en finkornigt guldglitter i hela lägenheten!
Den här dagen utvecklades till motsatsen av mindfullness kan man säga,var tvungen att ringa två viktiga samtal under den avkopplande akupunkturen,det var telefontid då,och den enda tiden jag själv upplevde att jag hade inget att göra.
Sedan kom det över mig en känsla av att jag vågar inte göra den här livmoderoperationen,den ska alltså bort,jag vågar inte gå med på det.
Men jag var tvungen att vara professionell direkt efter akupunkturen så jag kunde inte gråta,jag ville gråta men var istället tvungen att  springa i ett Göteborgskt tunt regn,lite från sidan,samt en isande motvind.
Sedan grät jag lite men det regnade så det märktes inte,det skulle inte göra mig något om det märktes,jag är en helt ohämmad känslomänniska,men jag försöker ju också att inte lägga detta på människor jag arbetar med som jag inte känner överhuvudtaget.
Men kan jag bara gå över den gränsen så finns det nog ingen hejd på min utveckling som emotionell.
Fast det kommer inte hända.
Resten av dagen var jag på byggvaruhus,sågade skelettspeglar och var ute på en hetsig skogspromenad jag letade efter några pinnar.
Och så badade jag när jag kom hem,och tänkte på att jag bara arbetar nu,och är sjuk samtidigt och det är ju otroligt tråkigt,för att inte tala om det faktum att jag arbetar så mycket nu så jag ska kunna vara mer sjuk om några veckor.
Känns kontraproduktivt,och skrev jag att det är mycket tråkigt!?
Jaja det vill väl ingen levande människa höra om så det får vara sista gången jag nämner detta,kanske.
 
 

Kommentera här: