åkallad

Köpte den här magiska capen häromdagen,bilden gör den inte rättvisa,men spännet vid halsen är ju halvmånar.
Jag föreställer mig att den tillhört en trollkarl med fåglar i bur och kaniner i en hatt från östra London.
Och nu är den i min ägo,jag köpte den trots att jag gett bort alla mina pengar för att bli fri från skuldkänslor jag ådragit mig i samband med att jag körde bil in i ett träd.
Men det var i Måndags så denna känsla håller på att avta,precis som alla känslor.
Denna vecka har jag förutom krockat med ett träd varit hemma och gråtit i exakt 12 timmar.
Jag grät även på avenyn och på 18 bussen och i nordstan.
Men nu känns det bättre,jag gissar att det kan vara ungefär 8 timmar av aktiv ångest och tårar kvar.
Livet ändå,känner mig...levande.
Nu ska jag åkalla en ande.

Kommentera här: