pengar från rymden

 
 
 
 
 
Jag har köpt en ny tarot kortlek,som jag letat efter sedan jag inte köpte den första gången jag såg den och sedan var den borta,det kan vara den absolut finaste som finns.
https://www.google.se/search?q=decameron+tarot&biw=1440&bih=731&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEi9eG4KrNAhUBKpoKHWToAnoQ_AUIBigB
På den runda spegeln ligger några viktiga saker som jag hittade på vinden när jag rensade den i förra veckan och fann tusentals små saker jag helt glömt bort,slängde och sålde alla utom dessa!
En magisk nyckel ifrån Kina,min mammas kors,en grön sten från min mormor,en röd sten ifrån någon annan,en silverpeng från rymden ,en visdomstand,ett öga en kvinna köpte för att få tur när hon var i Grekland,vi träffades i förra veckan,en sorgebrosch i stenkol!
Bara bra saker alltså!
Idag har jag ju gjort ett kirurgiskt ingrepp som jag var väldigt väldigt rädd för,och jag vaknade imorse med så mycket ångest och promenerade till Sahlgrenska.
Och nu är jag hemma och känner mig väldigt frisk och stark,jag hade naturligtvis läst allt om ingreppet på familjeliv och flashback innan och kanske bidrog det lite till min dödsångest.
I och för sig ska det de tog bort skickas iväg på analys men nu har jag bestämt mig för att inte tänka på detta mer så jag lämnar det svaret till framtiden.
Men just nu känner jag en stor lättnad och hopp.
 

Kommentera här: