mitt ohyggliga lidande

Jag har fått ryggskott,föst var det nackspärr och nu har detta förflyttat sig nedåt och mitt lidande ohyggligt,eller jag överlever eventuellt,men det är mycket tråkigt.
Extra tråkigt var det när jag skulle oväntat ta emot 10 skelett med ballinger och 10 stycken villor och 10 stycken andra grejor,och glödlampan i hallen dog så jag kunde inte hitta några nycklar till min vind och inte byta glödlampa heller och har bara stuvat in hus och skelett och tavlor i hallen.
Sedan gick jag och lade mig igen.
Funderade kort på om jag skulle unna mig starka värktabletter men har ju alldeles nyss detoxat mig med svavel och aktivt kol,tipsade flera människor i min närhet att göra detsamma,men nu såhär i efterhand skulle jag inte rekommendera detta till någon,men det har varit intressant.
Men usch vad tråkigt att jag skriver om mitt hälsotillstånd det och drömmar ,jag äcklas.
1 Long time reader, first time writer.:

skriven

Stackars Spåman!

2 linda:

skriven

Tack long time reader!

3 reader:

skriven

å andra sidan finns det nog inget hyggligt lidande...

Kommentera här: