"his life was torture"

Jag drömde att jag simmade ledigt och fritt i vatten,vilket jag tar som ett starkt järtecken på att något mycket bra kommer hända,jag hoppas det rör min arbetsmoral men det är säkert något annat.
Den här kontorsplatsen jag har hyrt har jag inte gått till,vet inte riktigt varför men i Måndags när jag skulle börja första dagen påmitt nya liv drabbades jag av en sådan hemsk vardagskänsla,och sådana är förbjudna i mitt inre,så jag gick hem och ägnade mig åt lättja istället.
Här på denna bild så sitter jag i mitt hemmakontor,har två,men det andra skrivbordet har för många saker på sig så jag var tvungen att skaffa ett skrivbord till.
Typiskt problem för mig som detta med att man inte längre kan använda mitt köksbord.
En annan sak jag tänker på är Carlo Gesualdo!
 

Kommentera här: