28

När jag letade efter ett förlorat papper förut hittade jag mina fotoalbum,det finns 28 stycken numrerade,det är inte så att jag direkt glömt av att de finns men jag tittar inte i dem längre.
Jag slutade bläddra i dem för några år sedan.
Det fick mig att tänka på den där frågan om vad man skulle rädda först om det börjar brinna,då har jag hört människor säga att de skulle ta fotoalbumen.
Eller om det brunnit och allt är borta så går det ju inte att ersätta fotoalbumen med minnen...
Det här fotografiet är inte från mitt fotoalbum utan någon annans,jag vill minnas att jag hittat det i en bok jag köpte på en loppmarknad.
Blir alltid djupt rörd av denna estetik den påminner mig om något.
De här 28 fotoalbumen var ovärderliga för mig tills för några år sedan,något måste ha hänt med mig och människorna i dem.
(Jag kanske inte tycker om dem längre.)
 
 

Kommentera här: