25 Januari!

Spådde mig precis och allt stämde,är verkligen trött på människors tankar,de står helt enkelt i vägen för min egen personliga utveckling.
Själv har jag ju stått i vägen för min personliga utveckling den senaste veckan,fastnade helt och hållet i Game of thrones,vaknade varje dag och tänkte jag förtjänar att se klart alla säsonger,jag måste se klart alla säsonger!
Men nu är allt normalt igen.
Flitens lampa lyser.
 
1 Gomez:

skriven

Överflödigt, obekvämt! Måste verkligen knäppa upp byxorna, jag är så mätt. Har konsumerat så mycket tankar så magen känns uppblåst eller så är det bara jag som är otillräcklig tränad. Mina ringa insattser, mina ofullständiga försök till att höra på någon annan, idag? Igår ? En tid tillbaka? Eller sedermera med tiden, längre fram? Hur har jag orkat? Kommer jag orka? Lyssna! Hör på mig! Förstår du vad jag menar! Juste!

2 J.R. Ewing:

skriven

Jag klarar bara inte av att se den från E6an. Byggnaden! Mölndalsbro! Varför? Jag hade hellre sett en grön trampolin och jag är test pilot nummero uno.

Bygglov beviljas! Vitt papper stämpla med röd stämpel. Här med önskar vi oss en ful byggnad vid bron.

Man kan ju inte klaga, visst är det ändå en rätt bra exit när man har lite publik som kan rapportera om ens grupperade mollbergare!

Kram

Kommentera här: