Vem kan jag lita på?

Kan Kejsaren vara det finaste kortet i kortleken?
Ängslan mitt ångest kort för jag är inte helt nöjd med och det känns direkt stötande varje gång det dyker upp.
Håller just nu på att förbereda ett äkat spåman framträdande på 30-års fest med maskerad,och funderar på ifall jag ska ta bort alla dåliga kort i kortleken,när man är underhållningsspådam kan det bli väldigt tråkigt när människor drar dåliga kort på tillställningar där de förväntas lvsnjuta och vara glada.
Bara om jag är på ett ondskefullt humör undviker jag inte detta.
Vaknade mycket glad så det är ju positivt för 30 åringarna.
Var ju spådam igår och det slog mig att jag måste säa nej till människor som verkar vara emotionella oskulder och under 25 år,det finns ju sådana över 25 med.
Och människor som brinner för att spela golf,som går i förtidspension för att resa runt jorden och spela golf.
http://aktaspaman.nu/ 

Kommentera här: