semi seriös spåman

 
Jag jobbar mycket med skärmdumpar här nu,heter det så'?
Och som ni kan se ska jag alltså vara äkta spådam på Tisdag den 16 Februari i samband med att den här filmen visas på Doc Lounge i Göteborg!
Jag kommer vara på plats från 17.30 och vara helt professionell spådam och alla är välkomna,jag tror även att man har möjlighet att komma och bli spådd om man inte ska gå på filmen!
Men här kan ni läsa mer om filmen,som kanske är viktigare än mitt korta framträdande då!
http://doclounge.se/calendar/very-semi-serious-5
Jag vill minnas att jag för ett tag sedan skrev att jag skulle börja säga NEJ mer ,men det har jag inte gjort alls den senaste tiden vilket försatt mig i en två veckors lång äkta spåman resa som börjar på Fredag,börjar nästan gråta när jag tänker på det.
 

Kommentera här: