Öppet brev till marknadschefen Jihad Jane

Fick ett brev och oemotståndlig erbjudande i min brevlåda nyss,tilll marknadschefen!
Notera att jag raderade lösenordet så ingen annan kan beställa 50 stycken laserpräglade Krom Esprit pennor med livstidsgaranti för endast 12.90.
(Om det inte har framgått är jag mycket paranoid,och skulle förmodligen beställa 50 pennor till någon jag inte tyckte om som slarvigt lagt upp ett lösenord.)
Det som annars mest pågår här förutom svåra beslut för marknadschefen är detta.
Tittar också nu på en dokumentär om prostituition i Las Vegas,dettta pga att yuoutube dokumentärerna bara fortsatt efter varandra,och det är ju inte som att min medkänsla för manligheten ökar direkt,ett citat från en sekund sedan var "Pimps are all around us"
Gemensamt för  Pompeji dokumentären och i Las Vegas dokumentären och Thailand och Venezuela dokumentären är att man öppnar berättelsen med "Prostituition jordens äldsta yrke..."
 
1 Ylva:

skriven

Tycker att Jane är mycket lik sig!

Kommentera här: