Crystal Growing

Behövde köpa några huvuden,posta ett viktigt brev som jag sagt att jag redan postat,det var ett kontrakt jag fyllde i datumet bakåt,kände mig som en dålig människa och det kanske inte är sådant man ska berätta om.Egentligen var det inte specifikt huvuden jag behövde utan en bra fot,ska göra en dockskulptur till en person som ska få den i present av andra,mer än så kan jag inte skriva om det ifall det är en överraskning.
Fast hon läser förmodligen inte här.
Jag fann den här fantastiska produkten som jag efter en kort genomgång av innehållet inte köpte,hade det känts mer komplett hade jag inte tvekat.
Det verkar revolutionerande.
Tänkte kort att livet var mycket fint.
Sedan gick den känslan över.
Sedan fann jag den här damen och fick en jättebra ide!
Ska ägna mig åt den resten av kvällen.
Kallar den här bilden Mekonomen.
Sedan drack vi kaffe och talade om att jag känner mig lite ensam nuförtiden.
 
 
 
 
1 jonnii:

skriven

Aldrig ensam.

Kommentera här: