Ett år av okritiskt tänkande!

Ok nu postar jag den här bilden igen,men den är ju väldigt fin så det är lika bra,och så postar jag här Äkta spåman podcast avsnittet med författaren Tone Schunnesson.
Som jag skulle kunna skriva en räcka av fantastiska saker om,men det kanske skule bli orättvist emot alla tidigare gäster.
Det får mig att tänka på att jag är så okritisk mot gästerna i podcasten blir förtjust och okritisk,man kan säga att det varit ett år av okritiskt tänkande.
Härligt.
Den här podcasten driver jag tillsammans med min vän,mentor,producent och redaktör Håkan Westesson som någon kanske har hört tala i tidigare avsnitt.
En del klagar över detta men jag tycker om det,för det var ju precis så det var när vi spelade in.
Jag älskar det här avsnittet i alla fall som vi spelade in den 1 December inför publik,och tack alla som kom och tittade och Magnus,Lena Junoff och Carolina Falkholt som gjorde några väldigt fina framträdande.
Dock är det bara Magnus som hörs spela piano ibörja av den här inspelningen,Magnus min äldsta vän alltså,som byggt min spektakulära tarot hemsida och är en av de mest magiska jag känner.
Hur som helst här är avsnittet!
https://soundcloud.com/aktaspaman/tone-schunnesson-sokaren
 

Kommentera här: