Tänk er själva att vakna upp med det här ansiktet i 40 år!

Saker jag tänkerpå väldigt mycket just nu:Att jag fyller 40 år om 11 dagar!
Borde jag gjort något annat med livet,något mer,gör jag det jag vill,vad har hänt med mitt ansikte,vad borde jag göra mest av allt just nu???
(Förlåt för denna ytlighet.)
Vad jag borde tänka på just nu:
1.Deklaration!!!!
2.Min skisspresentation till scenografin jag ska göra till en teater i höst...Har jag skrivit om detta tillräckligt,sa igår till en som arbetar vid teatern(notera vid!)att jag höll på med "den här kulissen".Han informerade mig om att så säger man inte,man säger scenografin.
Ett tips till er om i fall ni ska tala om kulisser och scenografi i den närmaste framtiden,jag ösnkar att jag hade vetat.
Säger man ens pjäs?
3.Jag ritar en bok,hur går det egentligen?
4.Idag ska jag formsåga ut delar ur min och Esters utställning,varför?Sedan ska jag åka till Malmö på Fredag morgon.
5.Min Äkta Spåman poddgäst som kommer imorgon eftermiddag,men först så ska jag på möte om att vara spådam på Kiviks marknad.
Det här med Kiviks marknad är ju en dröm som slår in.
Ett annat väldigt spännande förslag jag fått är att åka till Baku,Azerbadjan och arbeta som spådam i sommar,"language not a problem you will learn fast..."
Jag sa ja såklart.
6.Jag måste skaffa en atelje väldigt fort,men då känns det som att jag binder upp mig och inte är fri att göra allt jag vill som jag just nu redan är och ändå inte gör allt jag vill.
7.Min deklaration,egentligen det enda som kommer upp i mitt huvud med ca 50 minuters intervall,mina papper är i oordning,drömmer om att ytterdörren är öppen varje natt.
8.Vad ska jag göra på dagen då jag fyller 40 år,flera nära relationer har frågat mig,själv tänkte jag lite i banorna botox,prinsesstårta,mdma,dumplings,dock så ska jag ju deklarera bara två dagar efter och hålla den där scenografipresentationen så jag kanske måste tänka konservativt.
 

Kommentera här: