Mina drömmar kommer äntligen bli verkliga!

Har ätit knäckebröd i sängen och det måste ju vara någon form av självbestraffning,kom på att jag undvikit min egen tarotsida i en vecka,kanske till och med två.
Jag använder mig av några olika online tarot tjänster och blir ju väldigt störd när jag får "dåliga" kort,det kan påverka hela min dag negativt.
Men naturligtvis finns inget som är störande information på Äkta spåman Online Tarot eftersom det är jag som skrivit all text.
Det här var ju ändå oerhört härlig spådom inför den kommande veckan,jag som känner mig så lycklig just nu,mina drömmar brukar i ochför sig slå in.
Sedan detta med att inget kan gå fel om jag bara tyglar min svartsjuka förstår jag inte riktigt vad det kan betyda.
Just svartsjuk är något jag sällan är,numera,jag har praktiserat det i det förflutna med tragiska resultat,men då var jag ju en annan människa!

Kommentera här: