en sista sak till

Måste verkligen bli bättre på att stiga upp när väckarklockan ringer,är det för att jag saknar disciplin,vill minnas att jag haft det någon gång i livet men inte när.
Ska bygga minst 40 stycken små hus idag,min assistent svarar inte i telefonen,vet han vad jag ska säga,är det därför,kände kort:Ingen vill tala med dig någonsin igen!
Kan det vara så,det har bara gått fem minuter sedan jag ringde men det är ju en eon av tid,allt kommer förmodligen gå åt helvete.
När den här saken är klar på torsdag om en vecka då är jag färdig med detta året,eller i alla fall det som stod på min lista att göra.
Känner så himla starkt att jag befinner mig i vägskälet,livets vägskäl,något måste ske.
1 angelina:

skriven

apropå inget Linda, du har så fina ögonbryn; använder du skugga eller penna? måste tyvärr börja måla mina eftersom d kommit några vita. suck!

Kommentera här: