Tillbaka till Eden

Försöker komma i kontakt med min inre livskvalite så  idag har jag firat Jackie Collins födelsedag med min vän Sandra,det har varit en underbar dag!
Jag har ju egentligen älskat Joan Collins helt okritiskt sedan jag såg henne lyfta upp sitt huvud under den stora hatten första avsnittet säsong två av tv-serien Dynastin.
Att hon dessutom är syster till jackie Collins är ju bara grädde på moset,ett ljuvligt sammanträffande.
Vi har blandannat talat om Jackies garderob,Lace och Tracys hämnd,Tillbaka till Eden,livet och döden,ätit bakelser och kött.
Egentligen borde vi ätit en Cesar sallad,Jackies favorit men vem gillar Cesar sallad på riktigt.
Tycker den här dagen kändes ganska nära livsglädje och harmoni faktiskt,Kay Pollak hade nog hållit med.
 
 
1 angelina:

skriven

Glöm inte Törnfåglarna! Har påverkat mitt liv något otroligt! Olycklig kärlek den enda sanna kärleken!

2 Linda:

skriven

Jag förstår vad du menar Angelina!Men jag och Fader Ralph är jättelyckliga!

3 Linda:

skriven

Törnfåglarna är ju helt pervers!(Men underbart pervers!)

4 angelina:

skriven

Haha, visst är den, har gjort att jag fått en konstig relation till präster! Jackies stuff kan vara nog så pervo!

Kommentera här: