lejonet

Verkar ju bara använda min telefonkamera nuförtiden,det drar ju drastiskt ned bildkvaliten tycker jag,men det kanske måste vara såhär nu när jag inte orkar någonting.
Igår kväll var jag äkta spådam på Pustervik,där det var någon slags maskeradtillställning som helt gick mig förbi i mitt spådamsrum.
Människor berättade de sedvanliga sakerna om sig själva och längtade efter svar som:ska jag kasta loss och våga bli flickfotograf på heltid?
Har ju även börjat arbeta lite i ett konditori,och skulle arbeta idag vilket föranledde mig till att bejaka känslan:jag måste leva,och vara ute hela natten.
Har varit med om denna känsla förut,det är ett helt ansvarslöst livsbejakande,men säkert mycket bra just nu för mig.
Har umgåtts med ett Lejon också,det är väldigt mycket astrologi nu i mitt liv.
 

Kommentera här: