Jordens ensammaste!

Jag var på bio och såg en film som hette Victoria,kom hem alldeles nyss,se den ,den var väldigt fin,jämte mig satt några män som kommenterade handlingen i realtid,visst älskar man sådana!
Blandannat så slog sig den här vuxne mannen för huvudet och sa saker som Herregud det här ju inte ett bra beslut,när Victoria som filmen handlade om beslöt sig för att följa alla sina impulser och slå följe med några män som skulle råna en privatbank i Berlin.
Eller när de åkte ned i ett garage "Nej vilken dålig ide...man tror ju inte det är sant..."
Sen sa han när filmen tog slut till sina vänner att han hela tiden väntat på att hon skulle bli gruppvåldtagen,och så blev hon inte det...så det var ju en riktig överraskning.
Visst är det en glad överraskning när kvinnor inte våldtas eller mördas i en film!
Jag har fått två ekande meddelanden från två olika delar av världen från två olika personer som skrev: "Jag är jordens ensammaste"
(Men det stämmer ju inte,för jag är ju jordens ensammaste.)

Kommentera här: