optimisten

Nu åker jag hem.
Jag har ju varit och hållit ett helt okritiskt föredrag om mitt konstnärskap och mig själv,tycker allt sånt är lite obehagligt och lite självupptaget och jag erkänner kan lätt ryckas med av möjligheten.
Är ju bara en människa.
Sedan höll jag även en workshop med tarotkorten som någon slags utgångspunkt och det var en väldigt fin upplevelse,men återigen var det kanske egot som matades.
Tyvär har jag bara vistats utomhus i mörker så jag har inte riktigt sett hur det ser ut på Åland,men en tanke fick jag och det var att Åland kanske är nordens Japan,och snart är det vår,och om detta är utslag för någon slags medelålderskris,eller optimism är oklart,i alla fall detta rörande våren.
 
 
 
1 angelina:

skriven

Inga långa naglar?

2 Linda:

skriven

Slet av dem sekunderna innan!

Kommentera här: