Att leva är att låta leva.

I Lördags åkte jag till Marstrand med min assistent(min pappa),det var en konservativ utflykt och vi skulle även blåsa upp ballonger,jag bestämde att det här är sista gången det ska vara några skelett med ballonger.
Även om jag verkligen tycker de är fina.
Det här ju en samlingsutställning och skeletten och ballongerna befinner sig i det där cylinderformade rummet jag tidgare skrivit om...
Men jag måste säga att det blev finare än vad jag kunde föreställa mig!
Här blåser jag och mitt team upp ballonger.
På grund av missuppfattning av rummets utseende så blev det lite av ett årets best of-bilder,sånt jag i allla fall sett förut,följare av den här bloggen med,men jag försöker bli en sådan person som inte ska uppfinna hjulet varje gång jag ska göra något,mer easygoing konstnär,slänger med den här gamla trasan osv.
Det är en jättefin utställning så om ni råkar vara nära Marstrand kan ni ju gå till den här flådiga konsthallen.
Till exempel ställde Zara Zetterquist ut också och jag älskar ju hennes tavlor,fast jag har aldrig träffat henne,och det gjorde jag inte nu heller i och för sig.
Det här verkar vara hennes hemsida
http://zarazetterquist.tumblr.com/
En annan konstnär från Göteborg som jag är förtjust i är Omid Delafrouz.
http://www.andrehn-schiptjenko.com/wp/omid-delafrouz/
Även min vän Jonatan Josefsson var med på den här utställningen.
Och en massa andra härliga konstnärer,dock verkar det som att jag mest fotograferat mina egna verk när jag tittar i min kamera,men detta fångade mig tydligen,som ni märker försöker jag ju här berätta mer om mina förehavanden.
Tillexempel planerade jag att göra ett bildreportage från min Ålandsvistelse i ett försök att bli mer kommunikativ.
Det här var väldigt tråkigt.
Dkumenterade allt som rörde mig själv.
Sedan åkte vi hem,jag skulle arbeta som spådam på kvällen,lever i väldigt mycket stress just nu,hinner bara vara i nuet och sådant som tydligen ska vara bra förden mänskliga utvecklingen!
Det här var det sista jag såg från Marstrand.
Tolerant.
 
 
 

Kommentera här: