en sak jag kom ihåg nu!

 
 
Hittade faktiskt något jag glömt bort men bra att jag såg detta nu så jag kan göra ett storslaget bildspel,tills på Måndag då jag tillsammans med Henrik Bromander och Sara Elgeholm talar om min bok,på stadsbiblioteket i Göteborg,de talar om sina då!
Alla är välkomna!
SERIEKVÄLL

Måndag 25/5 Trappscenen kl 18
Henrik Bromander med nya albumet Kurs i självutplåning; en samling berättelser om vuxenmobbing, ensamhet, kamp och en alltmer cynisk arbetsmarknad.
Hur blir man förälder när man vill kunna älska och ha med sig flera i sin familj?

Sara Elgeholms debutalbum Jag drömde att jag var gravid i natt är en dagboksskildring om att skaffa barn i en stjärnfamilj.

Linda Spåmans nya bok Från barn till död är en svartsynt ABC-bok för vuxna. 29 bokstäver genom hela livet: onda ballonger, deprimerade blomkrukor, födelsedagstårtor och vardagsfrukost.

Här kan man läsa en jättefin recension från Borås Tidning:

http://www.bt.se/kultur-noje/lekfull-dodsdans-av-linda-spaman/

 

Kommentera här: