kontakt med Satan

Upplever just nu saker som jag tänker om :det kan bli en bra historia...om 20 år!
Eller 40 år.
Eller så lägger jag historien i en låda och gräver ned den nånstans.
Men jag kommer säkert berätta om de Kazakstanska satanisterna som var professional dancers,gay och hade dödat smådjur för att få kontakt med Satan.
Fast bara en var från Kazakstan,den andra vill jag minnas sa var Uurgier!?
Jag sa "-Oh you belong to the angry people?"
Han sa "-Yes do you know about us"
Jag sa :"I love your restaurant"
Han såg ju mer arg ut än han var men det berodde nog på väldigt hårt plockade vassa ögonbryn,får ångest nu att vi är wechatvänner pga av detta med smådjuren.
De frågade om jag dömde de för att de dödat husdjur,jag sa nej men menade ja,kände inte att det var tillfälle att diskutera djupare i frågan...men allt detta en annan historia!
(Adam kan jag ha drömt att han sa Uurgier??)
1 angelina:

skriven

du kan skicka s till mig, så länge han inte frestar med rostbröd och fyllda kex är jag safe!

2 angelina:

skriven

du kan skicka s till mig, så länge han inte frestar med rostbröd och fyllda kex är jag safe!

3 angelina:

skriven

du kan skicka s till mig, så länge han inte frestar med rostbröd och fyllda kex är jag safe!

4 angelina:

skriven

Oj, vad många svar det blev

Kommentera här: