Good look haircut!

 
Livet är allt annat än lätt för Linda spåman just nu!
Min ambition har ju hela veckan varit att skriva horoskop,jag gör ju fyra veckor i taget,idag borde de vara inskickade,men jag har ju gjort annat som att rita ouijabräde tutorials,häxor och historiska figurer,sett alla dokumentärer om seriemördare på youtube.
Youtube just nu min enda källa till information.
Såg till och med en pro-life dokumentär,den gjorde anspråk på att vara truecrime...
Blev upprörd.
Är inte emot abort inte för heller.
En annan sak som gjorde mig upprörd var när jag häromdagen åt frukost och samtalade med en man här som jag tycker gett ett låt säga dåligt intryck.
Jag har fått känslan av att han ogillat mig mycket,och detta visade sig stämma när han berättade att han verkligen inte tycker om kvinnor,eller är intresserad av kvinnors tankar eller nånting helt enkelt som rör kvinnor.
För att det bara är så att kvinnor och män är olika och kvinnor är inte goda eller har goda intentioner.
Jag har såklart aldrig hört något liknande sägas till mig,han kommer från Europa någonstans,att jag skriver om detta nu kanske är ytterligare bevis på att kvinnor är opålitliga.
Jag erbjöd honom självklart att falla bakåt i mina armar för att bevisa att jag var en pålitlig människa,som tur var svarade han nej eftersomhan är mycket storvuxen och jag hade nog inte kunnat vara någon att falla bakåt på.
Sedan så bryr jag mig ju inte så mycket om vad han tycker om något men det befäste mina teorier om honom.
Ja det här får vara en parentes för nu ska vi se vad Virgo kommer gå igenom den kommande veckan!
Häromdagen var det good look haircut i Kina,men det är som man säger en annan historia.
 
1 angelina:

skriven

Trodde det var du som klippt håret kortare! Cleopatra var underbar!

2 Linda:

skriven

Nej jag har inte klippt mig ännu men skulle verkligen behöva göra det pga av olika skäl.
Min vän Nicklas hetsar mig att göra en volympermanent så jag googlar volympermanent mycket utan att bli det minsta visare.
Vet d något om detta Angelina??

3 angelina:

skriven

Jag har gjort permanent några gånger men mitt hår växer snabbt och d blir så fult när d är rakt upptill. Volymperm har jag aldrig gjort, blir d inte lockigt då?

Kommentera här: