Den första kvinnan

Jag har tidigare tagit upp ämnet "att leva med mig själv"och kort sammanfattat det är vad jag upplevt,därav tystnaden här,har tröskats som man skulle säga i en Ingmar Bergman film.
Det och att alla Nigerianska män är prinsar.
Det senaste dygnet har jag dock ägnat åt självbestraffning,fast under min mest kritiska fas när jag tagit en lugnande tablett,min nästa sista ur mitt hemliga förråd så tvingades jag ut på kinesisk hotpot middag med två kinesiska män och en Brittisk kvinna,båda har tidigare skymtat förbi här och tydligen hade jag lovat att gå på den här fem timmars brinnande kittel och rått kött som passerade som ur en aldrig sinande källa.
Det var närmast psykadeliskt med olika mosade djur på olika skedar,ånga,kinesiska handgjorda såser "only for you Linda"
Jag försökte säga "Sorry I cant go with you because I plan to stay in and kill myself tonight".Då skrattade kineserna och sa "You are so funny!"
Jaja men på det stora hela är det bättre nu.
Har även börjat rita på en till bok,hur är det nu det är en om meningen med livet,en om handböcker för unga häxor och så nu detta Den första kvinnan.
Nu ska jag sova!
 
1 angelina:

skriven

Så fin! Lilith? har du bestämt dig för perm? Skulle du göra det i kina?

Kommentera här: