Be yourself!

Stod och speglade mig och funderade på vad jag skulle ha på mig för kläder på den här fotograferingen som skulle ske 09.30 i min atelje.
(som jag förövrigt  arrangerat olika stileben i med blinkande kaniner och djurtänder för dagens ändamål)
Då ringde det på min dörr,09.23,rum nummer 34 om någon har vägarna förbi,men ha inte det för jag ogillar verkligen oväntat besök!
Sen kom det in två unga kinesiska män en bar en stor burrig brun päls,runda stora solglasögon,och en annan lite mer välklädd person som befann sig lite mer i bakgrunden.
Pälsmannen var konstnärlig ledare tror jag och sa just be yourself,do what you did before we came...
Jag sa ok just make me look like a thin and young person de sa ok!
I bakgrunden ser ni mitt verk som jag ska lämna som spår efter min vistelse här,en stor bild på mig själv!!
Det finaste jag kan ge med andra ord.
Nu ska jag lyssna på Paul Weller och rita hustak!
 
1 angelina:

skriven

Hoppas d blev fina bilder!

2 linda:

skriven

De är väldigt bra på photoshop så jag känner mig helt trygg,de har ju tagt en annan bild på mig där jag ser sandblästrad och helt liquidifierad!
Perfektion naturligtvis!

Kommentera här: