Äntligen skärpa.

 
Stora saker har hänt i mitt liv idag,har förstått hur man scannar på Swatch hotellet,det låter kanske inget särskilt för er,men har ända sedan mitt första möte med den stora gråa kopiatorn,scannern skrivaren whatever känt mig som en barna Hedenhös människa.
Och löst det på det enda sätt jag vet hur man löser sådant dvs betalat någon annan för att utföra jobbet!
Jaja stort kanske endast för mig.
Då scannade jag även min första sida på mitt manus som jag ritar på här,men vi kan väl säga första sidan på min nya bok,för att äventyra hela projektet genom högmod.
 
Men spänner bågen eller vad man nu säger.
Fint eller hur!
 
 
1 Ylva:

skriven

Projekt Högmod!!!

2 m:

skriven

Det är ju den bästa metoden! Att måla in sig i ett hörn! Och du segrar ju alltid!
Det ser förtjusande ut. och visdomsordet talar ju till mig. Jag litar aldrig på människor som bara varit rättfärdiga. De har ju inga perspektiv och deras godhet betyder ingenting för mig.

Kommentera här: