tal och skrift

Idag har jag börjat skriva på det här,tycker det ser färdigt ut redan nu,perfekt.
Veckans första dagar tillbringade jag i min säng orkade inte resa mig ur den överhuvudtaget,hade förlorat min ansiktsmimik igen,det händer ibland,som att ansiktet inte orkar ta sig samman,så jag kunde inte gå ut och möta människor ens,inte för att jag ville det då.
Detta har inneburit att jag varit slarvig med mina åtagande som arbetande människa.(det viktigaste alltså)
Fast  detta så tråkigt att berätta om egentligen.
Roligare är ju såklart detta med att jag ska åka till Haiti i Oktober,eller det här med att Joel hade ont i foten och de hittade en synål i den,men det är inte min historia i och för sig men jag är mycket avundsjuk på att han nu har detta kraftföremål i sin ägo,eftersom de opererade ut den idag.
 
 
 

Kommentera här: