mönstermänniskan

Jag hatar ju högtider,att jag säger så är förmodligen ett tecken på min undertryckta längtan efter att få delta i traditoner,nästa år kanske.
Nu ska jag gå på Liseberg med en nära anhörig,eventuellt har jag aldrig sett tröttare ut än såhär,jag misstänker att det är mitt insomningstablettintag den senaste veckan som gjort avtryck.
Väldigt dumt såklart att ägna sig åt,men att bli sövd vid operation och att somna in med en Stilnoct är något av det bästa jag vet!
På en lista med 100 saker då,i slutet av listan.
Igår var ju första dagen på resten av mitt nya liv,jag tog mig samman osv,köpte då massor av vitaminer,det sista tycker jag är viktigt del i processen när jag börjar ett nytt liv,gör ju det ett par gånger per år.
(Kan jag haft långtgående zinkbrist?)
Förlåter mig själv och går vidare är en annan sak,fast det är ju inte så mycket att förlåta numera när jag sköter mig så exemplariskt.
 
 
1 Rebecka:

skriven

Åh du ser underbar ut!

Kommentera här: