Den sista veckan

 
 
 
 
 
Idag träffade jag blandannat min äldsta vän Magnus,fast han är yngre då men jag har känt honom längre än jag känt någon annan,och det är ju fantastiskt,vi talade om att man skulle leva mer som att man bara hade en vecka kvar i livet.
Eller det var kanske jag som talade om det,minns inte om jag fick gehör eller inte,kommer inte ihåg vad vi enades om.
Men jag tänkte ju att jag skulle börja leva lite mer så dåsom att det bara är en vecka kvar.
vi testade mitt patchwork tält,det behöver nog bättre tältpinnar men det blev ju väldigt fint ändå!
Sedan kom de här två fiskarna,som frågade om vi höll på med vodoo eller nåt sånt,den ena berättade för mig att med vodoo kan man skapa zombiesar,det är där de kommer ifrån,man sänker deras puls och begraver dem levande men de är inte döda på riktigt!!!
De berättadeockså att de slängde tillbaka alla fiskar de fångade.
 
 
 

Kommentera här: