stänger dörren

 
Mitt liv har kretsat kring de här skeletten som jag byggt med massor av hjälp av min pappa,väldigt tursamt för mig då detta har tagit mer tid än jag kunde föreställa mig,eller kanske kunde jag föreställa mig att det skulle ta ännu längre tid.
En dag kom också min vän Magnus och hjälpte mig att robotskruva ihop delar,men så kanske man inte ska skriva egentligen,det här är ju någon form av konsthantverk jag ägnat mig åt.
 
 
Men vad är meningen?
De här ska i och för sig ställas ut nästa vecka i Gagnef så det är meningen med detta!
Och det ska förutom skelett vara ballonger,jag vet allt om hållbarhet och ballonger fråga mig gärna,har köpt high float och allt möjligt,tar tillbaka min kritik mot företaget Partykungen,träffade där idag en underbar ung hjälpsam kvinna,sån är jag,vänder kappan efter vinden.
Just dte jag fick en korp i present,mycket bra present!
Badade i havet
Såg den här fantastiska månen.
Läste om Raymond Radiguet
Stängde dörren.
Avslutar nu kvällen med en dokumentär om social Darwinism.
 

Kommentera här: