Drömtydning

Så nu är min semester slut,hade flera ideer om olika saker jag ville göra,men jag orkade inte göra något och har bara legat i min säng och läst böcker,och några saker till förvisso.
Det senaste året har jag nog köpt en påse i veckan med böcker som jag hittat på loppmaknad som jag tyckt verkade intressanta,som jag vill läsa.
(Blandannat noterade jag att jag har 19 stycken böcker om drömtydning,så det är jag tydligen väldigt intresserad av!)
Min plan är att jag ska ha världens bästa bibliotek som väntar på mig när jag blir gammal,så ska jag låsa in mig och läsa böcker,därför kan jag ju inte läsa alla nupå en gång.
Jag älskar böcker och jag älskar dockor,har hitta väldigt bra dockhuvuden den senaste tiden,det här är ju en framtida blomkruka fast jag känner mig osäker för hon är så fin.
Måste arbeta på att inte vara sentimental inför materiella ting,känner mig inte ens så sentimental inför uppbrott med människor som över förlust av ägodelar.
Men sunt förmodligen för mig ändå.

Kommentera här: