Worried sky

 
I Peking så hade jag ju de två tomma tornen som min ledstjärna när jag var vilse,nu tänker jag att om jag ser den Röda bollen så kommer jag hitta hem,för jag bor mitt emot den.
Från rätt sida av floden då.
I det andra huset från höger bor jag.
I alla fall så var jag en turist kort och gick ut för att titta på vattnet och båtarna och husen,och blev oväntat lycklig,särskilt när jag träffade Sue,som jag inte tog ett kort på men kanske kan göra när vi ses imorgon.
Hon är från Harbin och all min kunskap om denna stad har jag fått av min bästa Beibei.
Innan jag träffade Sue såg jag detta vackra!!!
Och sedan detta!
 
Neurosis and human growth!
Strax efter såg jag denna.
"Love is actually very simple as long as can get really pay"
Kanske måste köpa till min samling av kinesisk visdom.
Men det absolut viktigaste som hände mig idag var detta nedan!!!
Jag hittade en butik som bara arbetade med glitter,men vet inte om jag vågar köpa något glitter och använda här det känns som att hotellet skulle bli kontaminerat och förstört,det är ju mycket vita rena ytor,jag är så ovan att röra mig i sådana miljöer,får kanske återkomma till detta någon dag.
Sedan åt jag en lunch ensam framför en storbildsskärm som visade nån pingistävling,de spelade lite för högt Knocking on heavens door med Bob Dylan,detta i kombination fick mig att känna mig som jordens ensammaste människa.
(Men det stämmer inte.)
 
 
 
 

Kommentera här: