The Michael Douglas sign

Fick en dröm skickad till mig intalad som en ljudfil av en man som arbetar in the corporate world eller nåt,sedan kunde jag inte somna,men måste somnat för jag vaknade nu och kände mig närmast uppjagad.
Frukosten äter man här (eventuellt )tillsammans i ett stort kök,detta ställer ju naturligtvis krav på ens sociala förmåga,den sociala hungern alltså,som hos mig oftast är mycket låg,
Även om jag själv ofta kommer på mig själv med en överdriven entusiasm i mötet med andra.
Men jag älskar ju människor eller hur var det nu igen.
Igår hade jag föresten en oerhört spännande kväll,den innehöll blandannat lönnväggar,mörka gränder,kan även ha talat kinesiska igen,fantastisk mat,men kommer inte berätta allt om det.
Nu ska jag ta på mig mitt människoansikte och äta frukost.

Kommentera här: