nya vänner

Internet fungerar ju exceptionellt dåligt i Kina just nu,instagram blockerat,gmail kanske det mest syndfulla på jorden går knappt att öppna,om jag bara kunde minnas mina andra inloggningsuppgifter till andra konton...Pga dåligt internet kan jag inte heller skapa nya konton.
Men minns inte ,det är skönt lite ändå att tappa kontakten med resten av världen,jag vill gärna tro att det är det  Kina vill hjälpa mig med,en avgiftning av sociala medier.
Min nya vän Sue frågade igår om jag hade Wechat,jag sa of course och hon sa Youre almost Chinese...
Så lätt är det alltså,Wechat,men kan ni inte alla skaffa det och lägga till mig som er vän,ok inte alla då!
Jag heter knivenivattnet.
Har ätit en social frukost nu,det är ju enklare än man tror man kan tala om det usla internet,en isbrytare,äta exotiska frukter.
En typisk sak i mitt liv är ju att jag först känner motstånd mot människor och sedan blir förtjust,nu känner jag så,usch,nu kommer jag säkert få nya vänner.
1 Anonym:

skriven

jag hatar att mitt wechatkonto är ointagligt - vill inte skaffa ett nytt och förlora det gamla...
min kod funkar inte sedan juni....
Gör ett tionde försök att kontakta support. de har aldrig svarat...
Om det inte funkar skaffar jag ett nytt.

2 m:

skriven

men gud så fantastiskt! nu har jag haft en wechat breakthrough! jag har kommit in i kontot fick slänga appen så kom det en möjlighet!
Så glad!

3 ioel:

skriven

Var inte rädd för att dra i färgerna! Not so far not so close.

Kommentera här: