Många har varit glada för min skull.

Vill minnas att Brain is like the computor it needs sleep,har sovit,känner mig utvilad nästan,vaknade ritade den här till mitt nya projekt.
Om jag ska vara helt ärlig så kunde det likaväl varit så att det aldrig blev något mer projekt,eller kreativt skapande för min del,ända tills igår förmiddag ungefär så har min hjärna inte tänkt en enda bra konstnärlig tanke.
Men nu börjar det om,kanske,det kan ju vara farligt att säga eller skriva exakt vad man ska göra,nu praktiserar jag ju i och för sig själv metoden att säga exakt vad jag ska göra så jag måste göra det för att undvika att förlora ansiktet.
Jag estimerar att 97% av sakerna jag bestämmer ska hända,händer,men det är såklart inte bara tankens kraft,men den kan ju spela roll det tror jag.
Detta är ialla fall första sidan i min förstudie om onda,fruktansvärda,elaka och själviska kvinnor genom historien,som bara tänkt på sig själva!
Jag har några favoriter men känn er helt fria att komma med förslag på motsatsen till goda förebilder,jävla idioter osv som varit/är kvinnor!
Jag arbetar ju med en bok som jag tror ska heta "Den första kvinnan"(så nu måste jag göra en sådan bok för att jag skriver det här).
Som handlar om Lilith,Adams första livskamrat innan han träffade Eva.
 
 
 
1 ylva:

skriven

Detta är väldigt exiting! I kombination med magmatunnel blir det sprängstoff!

Kommentera här: