Kolla här!!!

 
Jag såg denna bid i Bonniers vår och sommarkatalog så jag tänker att nu kan ju vara en bra dag att lägga upp den här,detta är alltså omslaget till min bok "Från  barn till död"!!!!!
Dels detta att jag ritat något så vackert och detta med världens bästa titel som jag vill minnas att Joel  kom på.
Det verkar som jag varit alltför generös här och uppdaterat intensivt,men idag kunde jag inte göra det för jag var tvungen  att arbeta,och utan att blåsa i mitt eget horn allt för mycket så blev det mycket bra.
Kanske visar sedan.
Dagen har bjudit på förutom strängt arbete ett möte med två kinesiska kvinnor som stannade mig på gatan och ville att jag skulle fotografera dem,de berättade att de var turister och en kunde även lite Svenska.
När vi skulle skiljas åt undrade de om jag inte skulle följa med till ett te ställe i närheten som var mycket bra som de bara hade hört talas om,men dit vi kunde gå för att befästa vår nya vänskap,its a tradition i china to drink tea with your new friends sa den ena....
Jag skrev väl häromdagen att lla alltid varnar en för allt i Kina,och te drickande med främmande kvinnor har jag hört att man inte ska hänge sig åt så jag sa nej jag måste hem och arbeta.
Fast det var ju inte en lögn för det var jag verkligen tvungen att göra,jag var bara ute och scannade en sak.
Då sa den ena kvinnan i alla fall -Oh so you are a very busy lady that have no time for friends?!
Det tyckte jag var väldigt roligt.
 
 
1 m:

skriven

De visste vad de skulle trycka på!
Och ändå!

Kommentera här: