Hurra Walter!

Det värsta håller på att hända här nu, jag börjar tänka att människor här är mycket trevliga,intressanta och behagliga,och samtalar obehindrat om ovidkommande saker vid frukost.
Vad kommer hända härnäst.
En ung kvinna i programmet undrade om all people in Sweden are depressed like in a Bergman -movie...henne ska jag nog hålla mig skeptisk till en stund till tror jag.
Föresten idag den 17 Januari fyller min pappa år och det är ju tråkigt att vi inte kan ses just idag men jag älskar dig och saknar dig och snart ses vi(i Shanghai)!
Jag har ju skrivit om detta förut,att mina föräldrar är mina bästa vänner,jag har ju flera människor jag säger är min bästa vän.
Jag minns att en annan av mina bästa vänner Rebecka reagerade på detta när jag sa att Richard var min bästa vän,att man tydligen inte kan ha så många bästa vänner,men det har jag.
Försöker ju verkligen hålla människor på avstånd också så de inte ska bli en till bästa vän.
Hur som helst Hurra Walter!
 
 
1 Rebecka:

skriven

jo vi har många men man får försöka hålla sig till en per mening man introducerar dem i!

Kommentera här: