historiska kärl

Herregud nu måste jag ju visa er bilderna från Museet med historiska kärlen,jag gick dit med en vän som var very serious about it,och ville läsa allt,jag glömde genast av vad museet hette,känner mig nästan rädd för att skriva ut ifall det vore att häda.
Vi kan säga att det är Shanghais historiska museum.
Alla var väldigt serious about it,och jag försökte verkligen engagera mig i krukor och trebenta kärl.
En grej angående de trebenata kärlen är ju att de använts i viktiga ceremonier genom årtusenden och de hade i alla fall fångat min uppmärksamhet om man istället då skrivit att de använts i magiska ritualer,detta nämndes bara lite försiktigt men jag noterade en ovilja att skapa spänning kring utställningarna som pågickpå flera plan.
Alla var där!
Mitt sällskap var hänförd,tagen,omskakad jag gick och åt en glass.
Till mitt försvar ska sägas att jag är väldigt väldigt sjuk,jag har mycket ont i halsen.
 
Precis när jag köpte glassen och satte mig ned kom en man och sa att de stängde nu.
Tråkigt för man fick ju inte äta glass på museet.
På vägen hem såg det ut såhär.
 
Imorgon ska jag träffa Nicklas det kommer ju bli så otroligt roligt!

Kommentera här: