Fiskarhustruns dröm

 
Vaknade helt outvilad,det har numera mest att göra med att jag sover i en den skönaste sängen med med för mjuka kuddar,kan inte med att påtala detta problem för någon utan tar passivt aggressivt upp detta här istället.
Inget riktigt problem såklart men när jag talade om detta med Nicklas häromdagen berättade han att han brottades med ett liknande lyxproblem,kalla marmor golv....
 Vilket påminner mig om att tipsa er om att läsa denna artikel http://projects.aljazeera.com/2015/01/underground-beijing/
Både oroande och inspirerande!
Annat som jag ägnar mig åt just nu är att rita på ett väldigt,väldigt,väldigt roligt uppdrag,mitt liv är en välsignelse på alla sätt och vis!
Fick ett Pekingopera-tecken inatt då jag väcktes av att någon skrek på gatan jag tittade ut och såg en ensam gulklädd apa,en människa då i kostym,jag har väl skrivit om när jag träffade den gula kungen!?
 
 

Kommentera här: