sista sidan

Jag läser ju nu alla gillian Flynn böcker som finns,och känner mig hela tiden lurad men exalterad,den här var till exempel så spännande att jag var tvungen att läsa slutet innan jag ens var i mitten.
Jättetråkigt ju,för nu bryr jag mig inte om att läsa den alls plus slutet vilken besvikelse!
Jag kan ju visa er de sista två sidorna i boken jag ritar på just nu,värdens sorgligaste manus förövrigt eller så är jag kanske extra sentimental just nu men gråter ibland när jag läser igenom texten...återkommande i den här bloggen är ju att jag rörs av mig själv....
Men faktiskt världens sorgligaste bok kommer det bli.
Såhär ser slutet ut,så behöver ingen av er läsa!
Nu tänkte jag åka på en semester,kanske tror någon att jag redan är på semester men det stämmer absolut inte.
Ska självklart arbeta när jag är borta!
 
 
1 m:

skriven

jag blir genast rörd!

2 Muff:

skriven

http://www.vice.com/en_se/read/the-life-of-1930s-parisian-prostitutes-440?utm_source=vicefbswe

3 Ylva:

skriven

Jag skulle gärna läsa hela ändå...

Kommentera här: