Om jag skulle gått utomhus idag!

 
Om jag var en lögnare så skulle jag ju kunna låtsas att detta såg jag idag ,men nu talar jag ju nästan alltid sanning,ljuger bara om det är absolut nödvändigt.
Det här är saker som var fina olika dagar de senaste dagarna,somnade precis efter jag skrev det där om min lunch,vaknade för en stund sedan,vilket föranleder att jag nu dricker ett mycket starkt sömnte!
Alltså om jag skulle säga en sak som är oerhört viktig för mig så är det min privata sömn,det och att inte tvingas vara utomhus alltför mycket,ni vet som att vissa människor vill att man ska vara utomhus hela tiden och göra en massa grejer.
Om det inte skulle innebära ett socialt stigma så skulle jag stanna inomhus för alltid
Men tillbaka tillbaka till min sömn,jag hoppas somna inom 30 minuter ,måste stänga av min dator så jag inte blir alltför stimulerad,läs uppjagad av saker som gör mig galen på internet,hej då!
 

Kommentera här: