Mitt nya hus.

Jag är ju en disciplinerad ritare just nu men gick ut för att äta lunch med de här vackra människorna som knackade  på min dörr och frågade om jag ville följa med ut!
Fast nu är jag hemma igen och ritar.
Robin och Diane,Diane är en otroligt spännande brittisk kvinna som är ljudkonstnär och bor i Arizona där hon samlar på ljud.
Robin är hennes tolk och också konstnär,jag sa you look very young och han sa yes but im also old,im 22 actually!
Robin var mycket oroad över att jag valde nudlarna i stark soppa!!!
Jag drack även öl till lunchen,ja det är overkligt,eventuellt första gången i hela mitt liv hände detta,alltså att jag drack öl!
Sedan skiljdes viåt för de letade efter ett högt husoch jag ville gå tillbaka till det spännande huset jag såg häromdagen när jag inte hade min kamera med mig!
Ja ni ser ju här måste jag ju bo,med apan och den svarta kattungen!!!
 
 

Kommentera här: