klippdockan

Jag saknar just nu en scanner därav den usla bildkvaliten,men det behöver ju inte hindra någon från att skriva ut det här och klippa utoch klä på.
Min mormor brukade klippa ut alla Allers och Hemmets Journal klippdockor till mig och monterade själva dockan på kartong,ibland ritade vi nya kläder till dockan vid hennes köksbord med den röda blommiga vaxduken.
Har försökt efterlikna detta köksbord i mitt eget hem,jag kände mig väldigt lycklig där.
Sedan så slängde jag alla klippdockor,det borde jag ju skämmas för nästan.
En annan sak,tur att jag tecknade en väldigt bra försäkring innan jag åkte hit eftersom jag förmodligen nu blivit smittad av något primat-virus och är kallsvettig,febrig och svag,somnade och vaknade,har googlat olika sjukdomar människan kan få av apor,tråkig information!
1 n.:

skriven

har du fått sjukdom av apan?! detta är ju livsfarligt! apan du ville ge till mig tidigare i dag? livet vände lite men sedan fruktansvärda nyheter hoppas att du är vid liv i morgon och online med annars mycket trist dag. krya på dig!

2 linda:

skriven

Jag vill inte förtala apan,är frisk nu,vad är föresten Israels policy kring apan som husdjur,tydligen inte tillåtet i Sverige?
Är förmodligen online ända in i evigheten!

3 n.:

skriven

du är inte online! jag ska genast kolla om apor är tillåtna som husdjur. jag nämnde precis att jag kanske var gravid här i rummet och nu är det hela havets stormar. känner att jag borde dricka massa vin till lunch men det är inte tillåtet att vara bersuad på arbetstid.

Kommentera här: